Εγώ με τη γυναίκα μου διακοπές στο κάμπινγκ

Με τη Φλώρα είμαστε παντρεμένοι εδώ και χρόνια και έχουμε αποκτήσει δύο πολύ χαριτωμένα μωράκια. Πλέον είμαστε και οι δύο 37 χρονών, διατηρούμε μία καλή εμφάνιση και ασχολούμαστε ενεργά με τον αθλητισμό, προκειμένου να εκτονονώμαστε από την ένταση της εργασίας. Η Φλώρα ειδικά είναι πολύ σέξι γυναίκα. Έχει κανονικό ανάστημα γύρω στο 1.67, αδύνατο κορμί με κοιλιακούς, μακριά μαύρα μαλλιά, πρόσωπο που δεν περνά απαρατήρητο, της αρέσει πολύ το αθλητικό ντύσιμο και δεν βάφεται ιδιαίτερα, καθώς θεωρεί πως η φυσική ομορφιά είναι ότι καλύτερο για τη θηλυκή φύση. Μήνες πριν πρόγραμματίζαμε τις διακοπές μας. Αρχικά ψάχναμε για πολυτελή ξενοδοχεία, όμως μετά καταλήξαμε πώς θα πρέπει να ζήσουμε για μία φορά στη ζωή μας κάτι το διαφορετικό και εναλλακτικό, που θα μας γεμίσει ενέργεια και θα το θυμόμαστε για καιρό. Διαβάζαμε λοιπόν για διακοπές σε κάμπινγκ με σκηνή, για τα αναγκαία είδη που πρέπει να προμηθευτούμε και για τους ιδανικούς προορισμούς για διακοπές σε κάμπινγκ.

Μετά από ενδελεχή έρευνα καταλήξαμε στη Σαμοθράκη, καθώς μας κέρδισε το υπέροχο φυσικό τοπίο και οι όμορφες παραλίες. Ξεκινήσαμε λοιπόν τον Ιούλιο από το Πέραμα που μένουμε για Σαμοθράκη με το αμάξι. Η διαδρομή ήταν κουραστική, αλλά μόλις φτάσαμε στο κάμπινγκ αποζημιωθήκαμε. Οι άνθρωποι εκεί ήταν σε εύθυμη διάθεση, καθώς είχαν έρθει για να περάσουν καλά και να ξεφύγουν. Μας ενημέρωσαν οι υπεύθυνοι του κάμπινγκ, πως το βράδυ θα είχε πάρτυ υποδοχής του νέου γκρουπ. Αφού λοιπόν τακτοποιηθήκαμε με τη γυναίκα μου στη σκηνή, πήγαμε για μπάνιο και μετά αφού φάγαμε ετοιμαστήκαμε για το πάρτι. Το βράδυ λοιπόν είχαν ανάψει φωτιές και είχαν φέρει dj. H μουσική ακουγόταν δυνατά μέσα στη νύχτα, το αλκοόλ ήταν άφθονο και όλοι ήθελαν να περάσουν καλά. Πλησιάσαμε με τη Φλώρα τη φωτιά και εκεί συναντήσαμε ένα ζευγάρι με παρόμοια ηλικία με τη δική μας που χόρευε στους ρυθμούς της λάτιν μουσικής.

Αφού συστηθήκαμε πιάσαμε τη κουβέντα για το από που είμαστε, πως και επιλέξαμε τη Σαμοθράκη, γιατί κάμπινγκ και όχι ξενοδοχείο και τα σχετικά. Τότε λοιπόν παρατήρησα πως ο Κυριάκος κοιτούσε επίμονα το στήθος της Φλώρας και εμένα με έπιασα να χαζεύω τα πόδια της Χαράς. Είχαμε πιεί ήδη αρκετές μπύρες και τα απανωτά σφηνάκια σφηνάκια που κερνούσε το προσωπικό, μας είχαν κάνει να μεθύσουμε. Τότε πρότεινα να πάμε για νυχτερινό μπάνιο. Και οι υπόλοιποι συμφώνησαν και πήγαμε να βουτήξουμε. Στη παραλία γδυθήκαμε εντελώς και το θέαμα ήταν ιδιαίτερα σέξυ. Ωστόσο τις εντυπώσεις έκλεψε ο Κυριάκος, γιατί ο πούτσος του ήταν σαν προβοσκίδα. Η γυναίκα μου η Φλώρα μόλις τον είδε δε μπορούσε να πάρει να μάτια της από το επίμαχο σημείο του, κοιτούσε σα χάνος και γλυφόταν. Εμένα με έπιασε νευρικό γέλιο και άρχισαν και οι υπόλοιποι να γελούν. Μπήκαμε στη θάλασσα και αρχίσαμε τα παιχνίδια. Πετούσαμε νερό ο ένας στον άλλον και είχαμε πάρει ο ένας τη γυναίκα του άλλου στους ώμους. Κάτω από το νερό η Χαρά μου τον χαιδευε και είχα ερεθιστεί. Το ίδιο έκανε και η Φλώρα στον Κυριάκο, ο οποίος σε κάποια στιγμή είπε, ρε συ αυτές εδώ είναι παιχνιδιάρες. Γουστάρουν swinging! Αρχίσαμε λοιπόν να φιλιόμαστε στο στόμα, ο ένας με τη γυναίκα του άλλου. Έπειτα σχεδόν ταυτόχρονα και οι δύο τον βάλαμε στο μουνάκι τους. Πρώτη φορά είχα ακούσει τη Φλώρα, να φωνάζει τόσο και να λέει πως πονά. Εγώ είχα μπει μέσα στην Χαρά και της έκανα έντονο σεξ. Το μουνακι της ήταν πολύ στενό. Εκείνο το βράδυ έχυσα γρήγορα σε περίπου 10 λεπτά. Ο Κυριάκος πήγε με τη γυναίκα μου για περίπου 25 λεπτά και εμείς τους κοιτούσαμε. Η Φλώρα ήταν εκστασιασμένη. Ποτέ μαζί μου δεν την είχα δει να απολαμβάνει το σεξ τόσο. Η Χαρά του έλεγε ξέσκισε τη μωρό μου. . Ψωλαρά μου.. Η Φλώρα όταν κόντευε η ίδια να τελειώσει τσίριζε και του έλεγε θέλω και εσύ να τελειώσεις μέσα μου, μη φοβάσαι παίρνω αντισυλληπτικά. Ο Κυριάκος φωνάζοντας χύνωωω, τελείωσε μέσα στη γυναίκα μου. Έπειτα βγήκαμε από τη θάλασσα, ντυθήκαμε και πήγαμε δίπλα στη φωτιά. Ήταν πια αργά και ο κόσμος είχε λιγοστέψει. Καθόμασταν ο ένας με τη γυναίκα του άλλου και τις χαιδεύαμε. Ο Κυριάκος έλεγε πως όταν γεράσουμε αυτά θα θυμόμαστε.

Έπειτα πήγαμε στις σκηνές μας και κοιμηθήκαμε κατάκοποι. Την επόμενη μέρα πήγαμε για ψάρεμα με τον Κυριάκο και λέγαμε πόσο ταιριάξαμε σα ζευγάρια και πόσο σέξυ γυναίκες έχουμε. Αργά το απόγευμα μας είπαν πως αναχωρούν, καθώς αυτή ήταν η τελευταία μέρα τους στο κάμπινγκ. Αν και ανταλλάξαμε στοιχεία επικοινωνίας, από τότε δεν τους ξαναείδαμε ποτέ. Εμείς συνεχίσαμε τις διακοπές μας και κάναμε καθημερινά σεξ. Μετά από 1 εβδομάδα στον γυρισμό μας λέγαμε, πώς αυτές ήταν οι πιο ωραίες διακοπές που είχαμε κάνει ποτέ και πως η εμπειρία μας με το ζευγάρι αναζωπύρωσε τη σχέση μας.

leave your comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *